כל ישראלי שני רכש פריט אחד לפחות מסין • מה קניתם?

    יום השיא של אתר chinabuy בפרט וכלל האתרים הסיניים הוא הסינגלס דיי -חג הרווקים הסיניים - במסגרתו הוצעו הנחות ענק ונשלחו לישראל כ-86,746 חבילות
    אבי יעקב No Comments on כל ישראלי שני רכש פריט אחד לפחות מסין • מה קניתם?
    יום השיא של אתר chinabuy בפרט וכלל האתרים הסיניים הוא הסינגלס דיי -חג הרווקים הסיניים - במסגרתו הוצעו הנחות ענק ונשלחו לישראל כ-86,746 חבילות
    16:01
    08.05.24
    חדשות קול חי No Comments on נעצר פלסטיני בחשד למעורבות ב'פיגוע המשיכה' בבנימין

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשנת 2015, 58.1% מהישראלים הזמינו מוצרים מאתרי המסחר הסיניים. אתר הקניות הסיני chinabuy מדווח על צמיחה משמעותית ברוב הקטגוריות: עלייה של 62% במכירת סמארטפונים סיניים, עלייה של כ-47% באופנה, גם קטגורית הסטרימרים מציגה נתוני מכירות מרשימים ביחס לשנה החולפת ומאות יחידות נמכרו במהלך השנה באתר.

    אחת הקטגוריות המפתיעות של השנה היא ללא ספק קטגוריית הריהוט, אותה השיקו בchinabuy רק בספטמבר 2015 אך כבר הספיקה לצבור תאוצה, בייחוד במהלך הסינגלס דיי שכלל הנחות ענק ל24 שעות בלבד. בקטגורית הריהוט נמכרו מעל 2,000 סטים של כסאות איימס ומוצרי ריהוט נוספים לבית ולגינה.

    הרכישה היקרה ביותר שנעשתה היא מערכת ריהוט שלמה לבית הכוללת מערכת ישיבה, שולחן פינת אוכל, חדר שינה וחדר ילדים בסכום של כ-40,000 ש”ח בהזמנה בודדת.

    יום השיא של האתר בפרט וכלל האתרים הסיניים הוא הסינגלס דיי -חג הרווקים הסיניים – במסגרתו הוצעו הנחות ענק ונשלחו לישראל כ-86,746 חבילות.

    ג'ו זאנג מנכ"ל הקבוצה: "השנה אנו רואים גידול משמעותי בהיקפי הקניות לעומת 2014. הצרכן הישראלי בוטח יותר ברשת והוא נוטה לרכישות בעלות היקף גדול יותר הן במחיר והן בכמות המוצרים. אנו מניחים שההשפעה על תחושת הביטחון של הצרכן נובעת משילוב של מספר גורמים בהם נגישות השפה-האתר כולו מתורגם לעברית, מערך שירות הלקוחות שלנו בשפה העברית שנמצא בארץ ונותן מענה  גם בעמוד הפייסבוק של האתר וכמובן חווית ההצלחה בקנייה."



    0 תגובות